onsdag 9 mars 2011

Snö? Snö!


Idag ska jag ut och promenera med en god vän och hennes lille pöjk Cameron.
Jag behöver verkligen promenera för att hålla igång mitt bråkiga matsmältningssystem och för att undvika restless legs till natten.
Vi bokade in denna promenad över telefonen igår och jag såg verkligen fram emot att strosa runt i vårsolen och riktigt njuta av en lång, härlig promenad...
Tittar ut genom fönstret nu på förmiddagen och vad skådar mitt norra öga?
snö! Snö! SNÖ! *suck*
Det snöar som fan, rent ut sagt och på ett så'nt där tråkigt sätt där snöflingorna kommer ovanifrån, sidledes och underifrån. Man har liksom ingen chans att komma ifrån dem för de är hela tiden IN YOUR FACE.
Skit också. Jag som inbillade mig att våren var på väg...

3 kommentarer:

  1. Det är nog den sista snön för i år i Göteborg. Snart är våren här på allvar!

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas, hoppas, hoppas det. :)

    SvaraRadera
  3. Huvva vad deppigt! Här är det bara grått, grått, grått...

    SvaraRadera