tisdag 19 juli 2011

The only way is up!

Besök hos BM v.35+0. Sista kollen innan semestern.
Vikt: 77! (från ursprungliga 69). The only way is up, baby for you and me now! Anna á la Åresäsong-95 är inte långt borta. Huga!
Magmått: 32
Blodtryck och urinprov: utan anmärkning.
Liten ligger (troligtvis fixerad) med huvudet nedåt och trycker på höger sida. Hon vrider sig så att hon ibland sparkar på vänster sida av magen och ibland på höger.
Jag fick med mig min journal utifall "någon" skulle ha bråttom ut under de veckor vi är bortresta. Iiiiiih! Det kan ju faktiskt ske vad som helst när som helst nu! I kväll tar jag tåget upp till Östersund. Det ska bli himla roligt att träffa nära och kära igen! Har, som vanligt, med mig alldeles för mycket packning. Men vädret kommer garanterat att variera och med tanke på att vi inte mellanlandar i Göteborg på väg ner till Småland - är det lika bra att ta med sig rubbet.

Dessa pajsare har jag i synnerhet längtat efter! :)







Sammanlagt har dessa fantastiska kvinnor hela 12 underbara ungar!!!!

2 kommentarer:

  1. Hmmm... Tycker nog att du lagt upp inte såå smickrande bild på de första tu. Medan dina andra kompisar är ur-ursnygga. Tänker inte spekulera i varför... ;D

    Å du! Vadå säsongen -95! Är du cracy!? Då vägde du ju 10 plus på det du väger nu och mer... Inte chans att du kommer upp i den vikten nu - det är ju snart klart ju!

    :D

    SvaraRadera
  2. Skönhet ligger i betraktarens öga. Ni är alltid lika snygga, du och C-line! ;)

    Jupp, det är banne mig snart dags! Långt bort i fjärran börjar jag höra ledmotivet ur "Hajen"...

    SvaraRadera